Jeśli w ofercie naszego sklepu nie znalazłeś towaru, którego poszukujesz - skontaktuj się z nami, postaramy się go dla Ciebie znaleźć.

Potrzebuję produktu, którego nie ma w Waszym sklepie. Co mogę zrobić?

Wizualizacja łazienki to koszt 500 zł netto. W cenę wchodzi usługa pomiarów u klienta oraz wyliczenie materiałów, które są potrzebne do wykonania łazienki. Projekt jest płatną usługą, niezależnie od miejsca zakupu towaru.

Ile kosztuje projekt łazienki? Czy decydując się na zakup płytek otrzymam wizualizację gratis?

Nie przyjmujemy zwrotów płytek, które zostały sprowadzone pod zamówienie. Zachęcamy, aby zostawić niewielkie ilości w zapasie, na wypadek nieprzewidzianych awarii. 

Została mi paczka płytek. Czy mogę je zwrócić?

Tak, ale tylko z dokumentem zakupu (paragon, faktura), nie później niż 14 dni od daty zakupu. Nie przyjmujemy zwrotów towarów sprowadzonych na zamówienie oraz produktów wyprzedażowych.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Nie, kierowca dostarcza zamówiony towar pod wskazany adres bez wniesienia.

Czy w cenę transportu wliczony jest rozładunek/wniesienie?

Tak, wypożyczamy wszelkie materiały pomocne przy podjęciu decyzji. W przypadku niektórych wzorników może być pobierana kaucja zwrotna.

Czy mogę wypożyczyć wzornik kolorów, płytkę lub panel podłogowy?

Wysokość zaliczki uzależniona jest od rodzaju towaru i najczęściej wynosi 20-30%. 

Jakiej wysokości zaliczkę muszę wpłacić na zamawiany towar?

Termin realizacji liczony jest od momentu potwierdzenia zamówienia w postaci wpłaconej zaliczki.

Od którego momentu liczony jest czas realizacji zamówienia?

FAQ

 najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Gdzie znajduje się Wasz sklep?        

kontakt

Adres naszego sklepu to: Padniewska 27D, 88-300 Mogilno, mapę dojazdu znajdziesz w zakładce 

Czy oferujecie transport towaru do klienta? Jak długo będę czekał na dostawę?

Tak, szczegóły realizacji ustalamy indywidualnie. Dokładamy wszelkich starań, aby towar dotarł do klienta jak najszybciej. Termin dostawy uzależniony jest od odległości miejsca rozładunku oraz rodzaju i dostępności zakupionego towaru. 

Jaki jest termin oczekiwania na drzwi, okna, podłogi?

Termin realizacji uzależniony jest od wielu czynników w tym m.in. : czasu realizacji u producenta, modelu oraz dostępności towaru wybranego przez klienta. Przy zamówieniu drzwi, okien, czy rolet zewnętrznych z usługą montażu termin ten może wynosić 2 miesiące

Czy wykonujecie pomiary oraz usługę montażu?

Tak, oferujemy usługę montażu okien, drzwi, bram garażowych, rolet, paneli podłogowych. Podczas montażu zawsze wykonujemy pomiary. Nie wykonujemy pomiarów w przypadku, gdy klient nie zamówił towarów z usługą montażu. W takiej sytuacji zachęcamy do wykonania własnych pomiarów lub skontaktowania się z wykonawcą.